Как да проверим за наследство

Как да проверим за наследство

За да проверите какво сте наследили, е необходимо да имате удостоверение за наследници.

Още ...
Как се затъмняват стъкла

Как се затъмняват стъкла

Как да си затъмните стъклата на автомобила с фолио , стъпка по стъпка , и какви материали са ви необходими .

Още ...
Как се прави декупаж

Как се прави декупаж

Декупажът е вид изкуство, възникнал във Франция приблизително през 17-18 век, но неговите корени ни отвеждат в далечен древен Китай

Още ...

Спорт и фитнес

Ефективни начини за отслабване

Ефективни начини за отслабване
5 (100%) 3 votes

Няколко начина за ефективно отслабване  и стягане на тялото. Може да следвате само някой от изброените методи и след кратко време ще забележите , че има ефект.

1. Сутрин след събуждане изпийте 1-2 чаши вода ( водата да не бъде студена). Може към водата да се прибави сок от лимон.
water-with-lemon

2. Сутрин отделяйте 10-тина минути за раздвижващи упражнения. Те могат да бъдат от различен тип              Например:  лека разгрявка , клекове , напъди , лицеви опори , коремни преси  и много други , изборът си е изцяло ваш. Старайте се да правите упражненията без почивка , като не изпълнявате едни и същи упражнения всеки ден.
3 auto_kkkkkkkkkkkk1432649796-640x427 zagriavkaoriginal-dumbbell-squat-640x426

3. Ако имате възможност ходете пеша на работа, правете си ежедневни разходки ( ще ви се отрази добре физически и психически). Не използвайте асансьора , качвайте се и слизайте пеша.
150831130200razhodka   images-1    78468149

4. Направете си диета или спазвайте разделно хранене. Интересувайте се храните които употребявате ,какво съдържат те. Сутрин закусете добре. Пример: овесени ядки с мляко , мюсли , омлет и др. ;
На обед пилешко месо , зеленчуци , плодове , ориз , избягвайте мазните храни;
Вечерята не трябва да бъде тежка храна. Пример: Салати , варени яйца , риба и др.
Препоръчваме ви, ако имате възможност да се консултирате с диетолог . А ако нямате тази възможност се информирайте , питайте , четете примерни диети.
dieta35
5. 
Правете кардио упажнения
– скачане на въже
– бягане на място с високо повдигане на коленете
– катерене на стълби
-каране на колело
-кросово бягане
За да бъде ефективна кардио тренировка тя трябва да има продължителност поне 20 минути.
dobriqt-harakter-dalgoletie-framar             images
%d0%b8%d0%b7%d1%82%d0%b5%d0%b3%d0%bb%d0%b5%d0%bd-%d1%84%d0%b0%d0%b9%d0%bb     jump-in-melt-fat-fast-with-jump-rope-circuit-training_05-e1452602459832
6.Ходете на фитнес. Там имате възможност за изпълнение на различни видове упражнения. Направете си програма за тренировка . Ако не можете да си направите такава консултирайте се с фитнес инструктор , или с някой от по-напредналите спортисти в залата.
gym
7. Запишете се да тренирате някакъв вид спорт. Ако имате време и възможност това е един от най-добрите методи. Имате голям избор. Пример : танци, плуване , футбол , баскетбол , борба , бокс ,волейбол ,гребане , йога  и много други . Бъдете сигурни ,че спорта който сте избрали ви допада , тогава няма да ви тежи да ходите на тренировка.
dance-vakancia-tanci-varna ec5ec6ff631e1669d3a6bcd7457fc929
images-3                                       images-4

Остави коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*