Как да проверим за наследство

Как да проверим за наследство

За да проверите какво сте наследили, е необходимо да имате удостоверение за наследници.

Още ...
Как се затъмняват стъкла

Как се затъмняват стъкла

Как да си затъмните стъклата на автомобила с фолио , стъпка по стъпка , и какви материали са ви необходими .

Още ...
Как се прави декупаж

Как се прави декупаж

Декупажът е вид изкуство, възникнал във Франция приблизително през 17-18 век, но неговите корени ни отвеждат в далечен древен Китай

Още ...

Здраве

Храни богати на Витамин C

Храни богати на Витамин C
5 (100%) 2 votes

Предоставяме ви възможността да разберете кои са храните с които да си набавите по естествен път Витамин „C“. Този вид витамин е от голяма необходимост за човешкия организъм , защото е най-силният ни защитник от вируси. Но и не само това , той е антиоксидант , помага за справянето със стреса , важен е за хрущялите ,поддържа нивата на допамина и намалява опасността от рак.

[button size=“large,small,mini“ color=“blue“ url=“http://www.“ ]Чушки[/button] Те са с високо съдържание на витамин C , интересен факт е , че съдържанието на витамина в чушката зависи от нейния цвят. Най- малко количество витамин C  съдържат зелените чушки от 132 мг на чушка , а с най-голямо са жълтите с 184 мг в 100 грама.
7-300x225
[button size=“large,small,mini“ color=“blue“ url=“http://www.“ ]Киви[/button] В кивито се съдържат:  93 мг витамин С, 49 ссаl , 0 -мазнини , 1 гр – белтъчини и 11 гр въглехидрати  на 100 грама.
В едно киви се съдържат -84 мг витамин С
61124442
[button size=“large,small,mini“ color=“blue“ url=“http://www.“ ]Портокали , мандарини и цитруси[/button] Портокалите ни дават 59 мг Витамин С  на 100 грама  , а мандарините по-малко 49 мг . В корите на цитрусите също има наличие на витамин С.
citrusi-606x300
[button size=“large,small,mini“ color=“blue“ url=“http://www.“ ]Ягода[/button] В 100 грама ягоди имаме наличие на 59 мг от витамина , а в една ягодка едва 11мг.

strawberries
[button size=“large,small,mini“ color=“blue“ url=“http://www.“ ]Мащерка и магданоз[/button] Мащерката набавя на организма най-голямото количество витамин С сред билките – 160 мг на 100 г. Магданозът също не отстъпва – 133 мг в 100 г.
11406_650_



[button size=“large,small,mini“ color=“blue“ url=“http://www.“ ]Броколи[/button] Този зелен зеленчук също съдържа витамин С. Независимо дали ги яде сурови или сготвени, човек няма как да сбърка с броколите. Наред с многото им хранителни ползи и съдържанието на полезни влакнини, в една порция от това „зелено дръвче” има повече от 90 мг витамин С.

броколи

Остави коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*