Как да се преборим с дeпресията

On април 21, 2014
Как да се преборим с дeпресията
5 (100%) 1 vote

Почти всеки е изпадал в състояние на депресия, при която се появява апатия към работата, мрачно настроение, дръпнато държание към околните или пълно изолиране от всякакви контакти.  Дори и елементарните ежедневните неща, като гладенето или готвенето например стават изключително тежки и изцеждат, както психически така и физически.

Повечето хора се справят с тези състояния на лека депресия, но има и такива които изцяло се затварят в себе си и се самосъжаляват.  Има различни начини и сами да се справим с депресията стига сами да намерим правилният подход,  без да търсим професионална помощ.

depresiq

Вы очень сильно устаете, даже если ничего значительного не сделаете за целый день;

2)    У Вас подавленное, печальное, тоскливое и жалостное настроение;

3)    У Вас появляется умственная заторможенность;

4)    У Вас пропал интерес ко всему, больше не приносят удовольствия вещи, которые раньше приносили огромное удовольствие;

5)    Вы себя сильно критикуете, и негативно относитесь к себе!
Источник: file:///C:/Users/User/Desktop/%D0%94%D0%B5%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%81%D1%81%D0%B8%D1%8F!%20%D0%9A%D0%B0%D0%BA%20%D0%B8%D0%B7%D0%B1%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D1%82%D1%8C%D1%81%D1%8F%20%D0%BE%D1%82%20%D0%B4%D0%B5%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%81%D1%81%D0%B8%D0%B8!.html
© Дневник-Успеха.com

1. Лесно се изморявате, дори без да правите нищо натоварващо през целия ден.

2. Имате мрачно и подтиснато  настроение.

)    Вы очень сильно устаете, даже если ничего значительного не сделаете за целый день;

2)    У Вас подавленное, печальное, тоскливое и жалостное настроение;

3)    У Вас появляется умственная заторможенность;

4)    У Вас пропал интерес ко всему, больше не приносят удовольствия вещи, которые раньше приносили огромное удовольствие;

5)    Вы себя сильно критикуете, и негативно относитесь к себе!
Источник: file:///C:/Users/User/Desktop/%D0%94%D0%B5%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%81%D1%81%D0%B8%D1%8F!%20%D0%9A%D0%B0%D0%BA%20%D0%B8%D0%B7%D0%B1%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D1%82%D1%8C%D1%81%D1%8F%20%D0%BE%D1%82%20%D0%B4%D0%B5%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%81%D1%81%D0%B8%D0%B8!.html
© Дневник-Успеха.com

Вы очень сильно устаете, даже если ничего значительного не сделаете за целый день;

2)    У Вас подавленное, печальное, тоскливое и жалостное настроение;

3)    У Вас появляется умственная заторможенность;

4)    У Вас пропал интерес ко всему, больше не приносят удовольствия вещи, которые раньше приносили огромное удовольствие;

5)    Вы себя сильно критикуете, и негативно относитесь к себе!
Источник: file:///C:/Users/User/Desktop/%D0%94%D0%B5%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%81%D1%81%D0%B8%D1%8F!%20%D0%9A%D0%B0%D0%BA%20%D0%B8%D0%B7%D0%B1%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D1%82%D1%8C%D1%81%D1%8F%20%D0%BE%D1%82%20%D0%B4%D0%B5%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%81%D1%81%D0%B8%D0%B8!.html
© Дневник-Успеха.com

3.Загубили сте интерес към всичко, нещата които са Ви носели голямо удоволствие преди сега са Ви безразлични.

4. Критикувате се прекалено много и негативно се отнасяте към себе си.

Признаците за депресия са изключително много в днешно време. Причините за поява не депресията  могат да са силно завишени изисквания към околните, тежки физически натоварвания, стресови ситуации на работното място или в къщи, различни заболявания.

Има много начини да се преборим с депресията и сами. Много е важно да не се отпускаме и затваряме в себе си, а да предприемем мерки с които да си помогнем.

I-ви начин: Вземете контрастен душ, като редувате топла и студена вода.Така ще почуствате прилив на енергия и ще ободрите настроението си.

II-ри начин: Спете по-дълго време. Избягвайте недоспиването или безсънните нощи. По време на сън си почиваме не само физически, но и психически.

funny-baby-506-2

III-ти начин: Разнообразете Вашето ежедневие. Отидете с приятели на кино или театър. Разходете се в близкия парк, ако няма с кой излезте и сами. Разхождайте се бавно и се наслаждавайте  на природата и   околните.

IV-ти начин: Сп0ртувайте! Най-добрият начин да се отървем от депресия е като спортуваме. Активните физически упражнения повишават тонуса, здравословното състояние, самочувствието и настроението. По време на спортуване човешкият организъм отделя ендорфин, който се нарича още „хормонът на щастието“.

a.aaa-Fitness-Effect

V-ти начин: Пътувайте! Вземете няколко дни отпуск и отидете на някое ново място с приятели или със семейството си. Пътуването ще разсее мрачните мисли и ще Ви зареди с положителни емоции и спомени.

VI-ти начин: Четете книги! Прочетете интересен роман или специализирана в тази област литература.

VII-ми  начин: Намерете си хоби! Рисувайте, шийте гоблени, запишете се на курс по чужд език , йога и т.н.

VIII-ми начин: Споделете с приятел какво ви измъчва. Ако все пак няма приятел на който да се доверите или с който да споделите, потърсете психолог.

IX-ти начин:Направете разместване на мебелите, новата обстановка ще Ви ободри и разсее мрачните мисли.

X-ти начин: Отидете на масаж или на ароматерапия. Най-подходящи са ефирни масла от портокал, лавандула, здравец или грейпфрут.

227

1. Банан. Консумацията на банани повишава настроението -това се дължи на алкалоида харман, който се съдържа в големи количества в южните плодове.

2. Черен шоколад. Според психолозите шоколадът е най-добрият антидепресант.

3. Люти чушки . Те не само са полезни, но карат хората да изпадат в еуфория.

4. Сьомга. Съдържа голямо количество витамин Д и омега 3 киселини, които са върли врагове на депресията.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *