Как да проверим за наследство

Как да проверим за наследство

За да проверите какво сте наследили, е необходимо да имате удостоверение за наследници.

Още ...
Как се затъмняват стъкла

Как се затъмняват стъкла

Как да си затъмните стъклата на автомобила с фолио , стъпка по стъпка , и какви материали са ви необходими .

Още ...
Как се прави декупаж

Как се прави декупаж

Декупажът е вид изкуство, възникнал във Франция приблизително през 17-18 век, но неговите корени ни отвеждат в далечен древен Китай

Още ...

Авто-Мото

АКО КОЛАТА ПАЛИ ТРУДНО СЛЕД ПРЕСТОЙ

Гласувай за тази статия

В тази тема ще разгледаме няколко възможни варианта , поради които автомобилът ви не иска да запали от раз,  след по-продължителен престой ( отнася се за бензинови автомобили )

[button size=“large,small,mini“ color=“green“ url=“http://www.“ ]ВАРИАНТ 1[/button]
Повредена ви е горивоподаващата помпа , или е на път да се повреди.
За да впръскат гориво в цилиндъра бензиновите инжектори/дюзи имат нужда от определено налягане. Ако помпата не подава гориво с необходимото налягане двигателят няма да се стартира. Друг признак за повредена помпа и не добро подаване на гориво е при опит за ускорение на автомобилът ви той да  „глъхне“.
13_156
[button size=“large,small,mini“ color=“green“ url=“http://www.“ ]ВАРИАНТ 2[/button]
Повреден или запушен бензинов инжектор / дюза. Всяка едно впръскване на горивото в различно количество от установените норми ( било то по – малко причинено от запушване , или повече т.нар.пропикала дюза  ) може да доведе до по трудното стартиране на двигателя. Често бензиновите инжектори се запушват , когато автомобилът има поставена газова уредба и се кара само на газ.
Съвет: Ако автомобилът има поставена газова уредба , за да избегнете запушването на дюзите , карайте превозното средство на бензин от време на време 🙂 
fuel_injectors_large
 [button size=“large,small,mini“ color=“green“ url=“http://www.“ ]ВАРИАНТ 3[/button]
Проблем с подаването на електрическа искра било то от запалителна свещ , кабели  или бобина / бобини.

70a58936d1object_16405thumb


[button size=“large,small,mini“ color=“green“ url=“http://www.“ ]ВАРИАНТ 4[/button]

Повреден регулатор на налягането или както още го наричат клапан за обратно гориво.
Съответния клапан се намира на бензиновата рейка. Как работи? Когато бензиновата помпа направи необходимото налягане в горивната система , нещо трябва да поддържа това налягане в установените от завода производител норми . Регулатора поддържа това налягане, съответно когато е по- голямо отпуска излишното гориво към резервоара , а когато е по- малко затваря веригата докато налягането не се възстанови. Когато се повреди клапана , след изгасяне на двигателя, той изпуска налягането ,и след престой при опит за стартиране на двигателя трудно се връща към нормалната си работа. 
%d1%80%d0%b5%d0%b3%d1%83%d0%bb%d0%b0%d1%82%d0%be%d1%80s

[button size=“large,small,mini“ color=“green“ url=“http://www.“ ]ВАРИАНТ 5[/button]
Повреден датчик на колянов вал (датчик на хол) или разпределителен вал. Датчикът или работи или не работи!  Това можете да установите чрез компютърна диагностика .
НО! Има варианти в които проблема е от датчика а той не е повреден. Как работят датчиците ? Те работят въз основата на импулс , и изпращат информацията по електрически път. Ако импулса бъде нарушен или възпрепятстван от нещо , е възможно датчика да изпрати грешна информация.
ПРИМЕР : ( Датчикът на коляновия вал на много автомобили получава своя импулс  от шайбата на коляновия вал , но е възможно шайбата да е крива , или да е повредена демферна ( при демферните шайби често гумата се напуква , превърта , измества , дори и къса )  , тогава подавания сигнал ще бъде грешен , и датчикът няма да работи правилно. Когато се направи компютърна диагностика с такъв проблем диагностиката не отчита  , че съответния датчик е дефектирал , защото той не е!
В повечето случаи с повреден датчик на колянов вал или разпределителен вал двигателят не може да се стартира. Възможно е да успеете да го стартирате в авариен режим след дълги опити на въртене ,  работата на двигателя няма да е устойчива.
images

[button size=“large,small,mini“ color=“green“ url=“http://www.“ ]ВАРИАНТ 6[/button]
Ако автомобилът ви има газова уредба.  Повреден газов клапан , при повредата на този клапан след като угасите двигателя , той не затваря добре пътя на газта , и тя постъпва в цилиндрите на автомобила. След престой при опит да стартирате двигателя , той върти докато цилиндрите не се очистят от постъпилото количество газ ( автомобилът се дави)
gk_lovato-500x500

[button size=“large,small,mini“ color=“green“ url=“http://www.“ ]ВАРИАНТ 7[/button]
Не своевремена подмяна на горивен филтър, съответно той се запушва , дебита на постъпващото гориво е по- малък.

fuelfilterw210

[button size=“large,small,mini“ color=“green“ url=“http://www.“ ]ВАРИАНТ 8[/button]
Повредена дроселова клапа, при опит да стартирате двигателя клапата стои отворена и количеството на въздух което постъпва е голямо , гориво-въздушната смес е бедна. А при такава ситуация на студен двигател стартирането е по- трудно.
021139135-big

СЪВЕТ: Обслужвайте си автомобила в установените норми ( километри/време). Ако не сте технически грамотни, не се опитвайте да отстраните сами проблема! Обърнете се към професионалист!
 

 

Остави коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*