Фитнес упражнения за гърди

Упражнения за гърди – това са основни упражнения, чрез които покачвате мускулна маса и сила. При тях по време на тренировка участват повече мускулни групи , които подпомагат движението. Изпълнението на упражненията е възможно с по-големи тежести , заради помощта на трицепса и предното рамо. Използването на базови упражнения за гърди са подходящи както за начинаещи , така и за напреднали в тренировките.

ПОВДИГАНЕ НА ЩАНГА ОТ ЛЕГ (ЛЕГ ПРЕСА)
Упражнения за гърди

Най-доброто класическо упражнение за гърди, което придава мускулна маса и сила .

При повдигане от лег, ширината на хвата и наклона на тялото ви , определя коя част на гърдите ще натоварите. Широкия хват натоварва външната част, а по-тесния натоварва вътрешната част и придава повече плътност на гърдите.
При промяна на наклона на пейката, насочвате натоварването съответно към долната или горната част на гърдите.

Упражнения за гърдиУпражнения за гърди

ПОВДИГАНЕ НА ДЪМБЕЛИ ОТ ЛЕГ

Основно многоставно упражнение, целящо да увеличи силата и големината на гърдите. Главния му акцент са гръдните мускули и трицепсите, също така увеличава стабилността и издръжливостта на раменните мускули.
Упражнения за гърди
Предимствата на това упражнение са:
– оказва разтягащо действие
– изисква повече усилие от гръдните мускули
– по-дълга амплитуда на движение
За да се извлече максимален ефект от упражнението е много важно качественото му изпълнение.
Техника на изпълнение:
1. Лягате по гръб на равна пейка, хълбоците са плътно притиснати към пейката, краката са в опора на пода. Дъмбелите се държат на нивото на гърдите, лактите не трябва да се изкарват нагоре спрямо тялото.
2. Започнете избутването на дъмбелите ( докато избутвате издишайте).
3. По време на избутването не въртете ръцете.


КОФИЧКИ НА УСПОРЕДКА
Упражнения за гърди
Упражнението
натоварва долната и външна част на гръдните мускули и трицепсите. За оптимално натоварване на гръдните мускули успоредката трябва да бъде широка 70-80 см . Ако е по-тясна тя ще натоварва повече трицепсите.

ЛИЦЕВИ ОПОРИ

Упражнение основно фокусиращо се върху гръдните мускули, според техния начин на изпълнение те могат да се използват и за трицепсите – тесен разтвор на ръцете основното натоварване е върху трицепсите, а стандартен или по-широк ще натовари повече гръдните мускули. Друг вариант за изпълнение е наклона, класическия наклон товари цялата гръдна част, докато с повдигнати на високо крака, акцентира върху горната част на гръдните мускули.
Упражнения за гърдиУпражнението се използва от начинаещи и напреднали за загряване на гръдните мускули,  в края на упражнение или тренировка за гърди, за максимално напомпване на мускула или при тренировки в домашни условия.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE